vineri, 11 martie 2011

Joe Cole vrea să recupereze timpul pierdut

   
   Odată cu accidentările suferite în marea parte a acestui sezon, forma lui Joe Cole a scăzut considerabil faţă de cea cunoscută de fanii fotbalului britanic şi mondial, însă acest lucru îl determină şi mai mult pe mijlocaşul englez, care trage zi de zi la antrenamente, pentru a reveni la forma sa clasică. A jucat 90 de minute cu Sporting Braga, şi nu putem spune că a făcut-o rău, ba chiar, a practicat un joc bun.

     " Mă bucur de fotbal şi merg zi de zi la antrenamente cu un zâmbet pe faţă. Încerc să devin cum vreau eu să fiu. Dacă munceşti mult şi ai un pic de noroc, totul se va întoarce spre bine. Acesta este un club fantastic, iar eu cred că mergem în direcţia bună alături de Kenny Dalglish, Steve Clarke şi Damien Comolli. " a declarat Joe Cole.

   Mijlocaşul englez a fost impresionat şi de debutul lui Andy Carroll, care a făcut o partidă bună cu Sporting Braga. El a susţinut de asemenea, că Andy este tipul de atacant care seamnănă mult cu Didier Drogba.

     " El este un băieţaş tânăr şi îmi aminteşte de Didier Drogba. Am jucat cu ambii şi cred că Andy are toate atributele pentru a deveni acel tip de atacant central. " a mai adăugat Cole.

   

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.