joi, 3 martie 2011

Liverpool mai importantă decât titlul lui United!

   
   Kenny Dalglish a susţinut că viitorul şi reconstruirea lui Liverpool este mai importantă decât împiedicarea lui Manchester United pentru a câştiga titlul cu numărul 19. Trupa lui Ferguson se deplasează pe Anfield Road duminică, pentru a juca partida cu echipa lui Dalglish, iar aşteptările şi mizele sunt mari, mai ales pentru Manchester United care speră că poate câştiga titlul în Anglia.

     " Întâi vrem să ne ajutăm pe noi. Dacă ne concentrăm şi ne pregătim bine, oportunităţile vor veni cu siguranţă. În caz că vom obţine un rezultat bun duminică, este mult mai bine pentru noi decât pentru ei. "

   După plecarea lui Dalglish de la Liverpool în 1991, Manchester United a câştigat o mulţime de campionate şi au ajuns la acelaşi număr cu cele ale lui Liverpool (18).

     " Nu am crezut că pot să ne prindă vreodată. Faptul că au câştigat atât de multe arată cât de buni au fost. Am avut competiţia mea cu Manchester United când eram antrenor la Blackburn Rovers şi la Newcastle. Ei au avut un succes mai mare decât Liverpool în ultimii 20 de ani, dar să nu uităm că noi am câştigat 5 Cupe ale Campionilor. "

   Duminică, doi dintre cei mai experimentaţi antrenori scoţieni se vor întâlni faţă în faţă, în Liverpool - Manchester United. 

     " Nu am avut niciodată vreo problemă cu Fergie. Mă cunosc cu el de peste 40 de ani, cred, şi nu am vreo problemă anume cu el. " a mai adăugat Dalglish.

   Mâine este ziua legendei de pe banca lui Liverpool, atunci când Kenny va împlini 60 de ani. Probabil că jucătorii îi vor face o surpriză mare, iar noi vă vom ţine la curent cu fotografii sau videoclipuri dacă vor fi puse la dispoziţie.


LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.