sâmbătă, 5 martie 2011

Suarez vrea să înscrie împotriva diavolilor !

   
   Luis Suarez vrea să-l urmeze pe Diego Forlan, compatriotul său de la naţională, care a marcat în 2002 o dublă, în victoria diavolilor cu 2-1 de pe Anfield. Uruguayanul lui Liverpool a vorbit cu atacantul lui Atletico Madrid, iar acest i-a spus că meciul de duminică, este cel mai important meci al anului în Anglia.

     " Diego mi-a spus că acesta este cel mai important meci al anului atât pentru ei cât şi pentru noi. Cred că din toate meciurile sezonului, fiecare echipă vrea să câştige acest derby. Să marchezi într-un meci ca acesta şi să-ţi ajuţi echipa să câştige, este un vis la care orice fotbalist visează, dar obiectivul meu este ca echipa să obţină toate punctele. Am jucat multe derby-uri în Olanda, dar şi la naţională, aşa că, sunt calm. Ăsta e meciul unde vrei să joci, între cele mai bune echipe ale Angliei. De asta am venit aici ! " 

   Dalglish nu ştie încă dacă Suarez va face pereche în atacul cormoranilor cu Andy Carroll, dar atacantul uruguayan este foarte încântat de calităţile englezului.

     " Ne-am antrenat de câteva ori împreună, iar eu cred că Andy are multe calităţi. Este înalt, are un joc de cap foarte bun, şi are un şut fantastic. Dacă eram un fundaş, nu ştiam ce să fac în duelurile cu el. Andy nu a jucat un meci oficial de două luni pentru că a fost accidentat, dar noi îl ajutăm cu tot ce putem ca să revină în forţă." a mai adăugat Luis Suarez.

   Nu cred că Dalglish va începe meciul cu Andy Carroll titular. Cel mai probabil este faptul ca el să înceapă de pe bancă, urmând să fie introdus în repriza secundă. Toţi fanii aşteaptă să-l vadă mâine pe Andy debutând. Dacă o va face, sperăm să o facă cu dreptul.

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.