vineri, 4 martie 2011

Surpriză pentru Kenny !

   
   Odată cu împlinirea frumoasei vârste de 60 de ani, jucătorii i-au făcut o surpriză mare lui Kenny Dalglish la Melwood, după antrenamentul susţinut de cormorani. El a fost chemat în camera de întâlniri pentru a discuta un anumit lucru, însă, când a intrat acolo, toată echipa era adunată pentru a-i ura un sincer şi frumos "La mulţi ani!", alături de un tricou semnat de toţi jucătorii. 

   După surpriza plăcută, Dalglish a fost foarte emoţionat şi fericit, spunând că aceasta a fost o aniversare perfectă.

     " Am fost foarte norocos la viaţa mea, iar la acest club sunt persoane extraordinare. A fost un antrenament bun astăzi, iar apoi, jucătorii m-au chemat pentru a discuta ceva despre droguri - ce ar trebui să ia şi ce nu ar trebui să ia. Ei m-au tras pe sfoară şi m-am dus la întâlnire, iar acolo am avut parte de o prezentare specială, care a fost foarte bine primită. Cred că este o atmosferă extraordinară la club. Am venit la muncă într-un loc plăcut şi am să merg acasă tot într-un loc plăcut. " 

   Ne bucurăm pentru Dalglish şi ne bucurăm că este o atmosferă bună la club înaintea derby-ului. Dacă Kenny a primit acest cadou frumos, cadoul pe care şi-l doresc suporterii este victoria.

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.