sâmbătă, 24 martie 2012

ANALIZA PARTIDEI: Liverpool 1-2 Wigan


   Cred că toată lumea se aştepta la o victorie a lui Liverpool, dar iată că seria înfrângerilor continuă, spre bucuria unora care îl vor plecat pe Kenny, dar spre nefericirea altora care urmăresc echipa cum coboară din ce în ce mai mult în clasament.

   Cu puţin efort, putem ajunge sub mijlocul clasamentului dacă o continuăm tot aşa. Nici nu ştiu ce să mai scriu după această înfrângere care a scos din sărite anumite persoane. Totuşi, felicit echipa Wigan şi sper că vor reuşi să se salveze de la retrogradare. 

   Nu am văzut partida pentru că am avut nişte treburi de rezolvat care nu au permis amânare, dar m-am informat imediat despre situaţia echipei. Am înţeles că jocul nu a fost prea strălucit, iar la aflarea scorului final, chiar nu am simţit nimic. Din nefericire, m-am cam obişnuit cu înfrângerile în perioada lui Dalglish, care cred eu că va avea încetul cu încetul soarta marelui antrenor Roy Hodgson. Să dai tu vina pe oboseală şi pe lipsa norocului mi se pare ceva foarte, foarte absurd, iar declaraţiile antrenorului nostru sunt cam întoarse de pe o parte pe alta ca să zic aşa. Scuzele se găsesc după fiecare etapă, dar fanii încep să-şi piardă răbdarea. Nu degeaba au plecat suporteri înainte de finalul partidei, ceea ce nu am văzut niciodată pe Anfield, de când admir eu această echipă.

   Am ajuns să fim de râsul curcilor. Cinci înfrângeri în ultimele şase partide este o adevărată ruşine pentru un club de talia celui pe care îl iubim. Probabil mulţi vor demisia lui Kenny, nedorind nici o FA Cup, nici o clasare mai sus ... tot ceea ce vor este demisia lui Dalglish, care nu cred eu că va veni înainte de finalul sezonului. Sincer să vă spun, îmi este şi frică că nu şi-o va da niciodată pentru că omul are demnitatea lui, dar sper să se ajungă măcar la acel mutual constent. Patronul nu prea mai are răbdare când vede că banii trimişi de el au fost investiţi în jucători proşti. Am auzit că Sterling a jucat minunat, ceea ce mă bucură. De ce să nu ne bazăm pe jucători de genul ăsta, în loc să jucăm cu mari vedete care au impresia că au câştigat deja partida, înainte să intre pe teren?

   Cât despre modul de gândire a lui Dalglish ... foarte, foarte mult sub cel a lui Benitez. Cred că aţi citit ştirea aia interesantă în care Rafa spunea că dacă i se ofereau bani pe vremea celor doi patroni, avea în gând să construiască un mijloc format din Mascherano, Gerrard, Lucas şi Aquilani, iar în spatele vârfului să joace Jovetic. De asemenea, transferul lui Dani Alves era prioritatea principală pentru el, dar lipsa banilor şi-a spus cuvântul.

   În concluzie, nu mai am nimic de comentat. M-am obişnuit cu înfrângerile şi cel mai rău e că jocul echipei actuale nu mă mai atrage. Nu simt aceeaşi tensiunea înainte de fiecare meci cum simţeam înainte, nu aştept meciul cu nerăbdare aşa cum îl aşteptam înainte, şi ca orice suporter al cormoranilor, îmi lipsesc acele nopţi de Champions League pe care le-am atins ultima dată cu Benitez la cârma echipei. Nu trebuie decât să aşteptăm finalul ăsta blestemat de campionat, şi vom vedea atunci ce decizii se vor lua. Până la o analiză viitoare, toate cele bune vă doresc şi sper din nou să se facă ceva la clubul ăsta iubit de atâtea milioane de fani. You'll never walk alone!

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.