luni, 19 martie 2012

Downing - încântat de evoluţia sa la Liverpool

 
   După golul marcat împotriva lui Stoke, mijlocaşul englez al cormoranilor, Stewart Downing, a prins mai mult curaj, iar banii plătiţi pentru el încep să se justifice. Ultimele evoluţii ale fostului jucător de pe Villa Park i-au convins pe fanii cormoranilor, care au început să-l adore. Tehnicitatea sa, modul lui de a gândi continuarea fazei şi centrările sale aproape perfecte, fac din Stewart Downing un jucător care merită toată stima şi respectul nostru.

   Liverpool s-a calificat în semifinalele FA Cup, după ce a reuşit să treacă de Stoke cu ajutorul lui Downing, care a şi marcat un gol foarte frumos, în urma unei acţiuni la care el a fost creatorul principal. Mijlocaşul britanic s-a arătat încântat de această evoluţie, susţinând că acesta este cel mai bun moment al său în tricoul cormoranilor, de până acum.

     " Sunt absolut încântat! Am avut un meci greu, dar este important că ne-am calificat, iar acum ne aşteaptă o nouă deplasare pe Wembley. "

     " Până acum, cred că acesta este cel mai bun moment din cariera mea ca jucător a lui Liverpool. Am făcut parte din meciuri importante şi finala Carling Cup a fost fantastică. "

     " Cu Stoke a fost un meci greu, însă m-am simţit minunat când am marcat un gol pe Anfield, mai ales datorită faptului că am câştigat. " a declarat Downing.

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.