duminică, 11 martie 2012

Mulţumim Kenny!



     După un sezon şi jumătate, perioadă în care a câştigat un nou trofeu cu Liverpool - Cupa Carling - şi a clasat echipa pe poziţia a 6-a la finalul jumătăţii de sezon în care a preluat-o şi poziţia a 8-a la finalul acestui sezon, Sir Kenny Dalglish a demisionat din funcţia de manager al clubului Liverpool.

   Pentru unii această decizie vine firesc, datorită jocului ineficient practicat de echipă, pentru alţii vine surprinzător, datorită faptului că şi-au pus mari speranţe în planurile pe termen lung ale managerului scoţian.

   La conferinţa de presă la care a surprins toţi jurnaliştii prin discursul său neaşteptat, "Regele" a declarat următoarele:

    " Uneori lucrurile te depăşesc. Ţin foarte mult la Liverpool şi am luat această decizie cu strângere de inimă, însă am luat-o spre binele clubului. Amintiţi-vă că nimeni nu este mai important decât clubul Liverpool, nici măcar eu. 

   Sunt mulţumit de ce am realizat în această perioadă la club, dar am simţit că trebuie să predau ştafeta. 

   Sper ca noul manager să aibă rezultatele pe care şi le doresc cei mai importanţi oameni care înconjoară acest club - suporterii. "

   Sir Kenny nu a putut să îşi controleze emoţiile şi chiar a plâns la finalul conferinţei de presă.

   Nu putem decât să îi mulţumim legendei pentru tot ce a dăruit clubului, însă acum " Managerul a plecat, trăiască managerul! "

   Evident, nu este decât o decizie firescă pe care cred eu, ca scriitor pe acest blog, că ar trebui să o ia Sir Kenny Dalglish la sfârşitul acestui sezon.

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.