miercuri, 7 martie 2012

Benitez ia în calcul oferta celor de la Chelsea


     După ce Andre Villas-Boas a fost demis de la conducerea clubului Chelsea, o mână de antrenori s-a zvonit că sunt preferaţi să preia echipa londoneză. Printre aceşti posibili manageri care sunt pe lista lui Abramovic, se numără şi fostul antrenor al cormoranilor Rafa Benitez.

   În legătură cu preluare lui Chelsea şi cu atitudinea suporterilor cormorani faţă de el, managerul spaniol a declarat următoarele: 

     " Dacă ajungem la un acord, ce poţi să îi doreşti unei persoane pe care o iubeşti? Tot binele. Nu pot să aştept acasă cinci ani. Cu toţii vor înţelege că am nevoie de o slujbă.

   Dacă îmi doresc binele, vor înţelege dacă preiau o echipă din subsolul clasamentului sau din vârful clasamentului şi îmi doresc să câştig trofee.

   Asta e ideea mea, să am opţiunea să acced în vârf şi să câştig trofee. Dacă mă iubesc, vor înţelege. "   

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.