sâmbătă, 10 martie 2012

Dezamăgitor . . .


     Jocul a fost anost.


  În apărare am remarcat un Kelly care impresionează din nou şi un Coates încă necopt care arată un plasament relativ bun şi o dezinvoltură care îl ilustrează ca pe un jucător bun pentru viitor.

     La mijloc Spearing face ce poate, deşi nu prea îl ajută fizicul. Henderson a fost şters în majoritatea fazelor. Doar intrarea lui Gerrard parcă i-a dat vlagă, însă nu au jucat prea mult timp împreună în acest meci. Poate aceasta a fost forma de a le mulţumi celor de la Sunderland că l-au crescut, nu am nimic de obiectat.

   Adam am mai sus-o, are unele gesturi care mă lasă rece. Faultează aiurea, loveşte mingea după ce fluieră arbitrul, împinge prosteşte, ridică piciorul când pierde duleurile, pasează prea mult înapoi...şi altele care îl trag în jos, sub ochii mei.

   Suarez e dezinvolt şi arată un joc matur, omogen şi frumos ochiului. Dacă ar avea şi vână ar fi senzaţional. Puternic este Carroll, însă nu are celelalte calităţi şi nu par că se completează reciproc în atac.

   După Gerrard, Suarez cred că va fi următorul căpitan a lui Liverpool şi asta pentru că el mi se pare că este cel care reprezintă pildă de urmat.

   Nu fiţi naivi, până la urmă nu scorul contează ci faptul că avem ocazia să ne urmărim echipa favorită. Echipa are nevoie de energia şi de încrederea noastră, nu de indignare sau de injurii.

   Dalglish conturează o echipă însă trebuie să găsească şi o busolă.

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.