luni, 5 martie 2012

Arteta: ' Vă mulţumesc tuturor ! '


   Cu toţii ştim prin ce momente grele a trecut mijlocaşul lui Arsenal, Mikel Arteta, în partida pe care echipa sa a câştigat-o pe Anfield. După ce a revenit la normal, acesta a adresat o scrisoare de mulţumire tuturor celor care l-au ajutat, în special clubului de pe Anfield care i-a oferit tot sprijinul necesar.

....................................................................................................................................................................................................................................................................

   Vreau să le mulţumesc tuturor celor care m-au ajutat. După accidentul pe care l-am suferit pe teren, staff-ul medical a lui Arsenal a făcut o treabă bună, împreună cu cel a lui Liverpool.

   De pe Anfield am fost dus la Aintree University Hospital, unde am fost examinat. Totul a fost în regulă şi am putut părăsi spitalul pentru a mă alătura colegilor mei în călătoria cu trenul spre Londra.

   După toate acestea, m-am uitat la imaginile care erau prezentate la televizor şi pe această cale vreau să le mulţumesc suporterilor lui Liverpool de pe Anfield. M-a mişcat foarte mult reacţia fanilor acestui mare club atunci când am părăsit terenul accidentat. Vă mulţumesc!

   Vreau să-i mulţumesc şi lui Pepe Reina şi tuturor jucătorilor de la Liverpool care mi-au trimis mesaje de încurajare, iar acest lucru a scos în evidenţă din nou clasa acestui club.

   Vă mulţumesc tuturor!

....................................................................................................................................................................................................................................................................

   Cam aşa a arătat o parte din scrisoarea lui Mikel Arteta, adresată echipei de pe Anfield. Acest lucru pune accent pe frumuseţea campionatului britanic, care demonstrează iarăşi că fair-play-ul este mult mai presus de orice rezultat. Respect!

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.