joi, 22 martie 2012

Kelly: ' Dalglish are încredere în mine ! '


   Evoluţiile lui Martin Kelly din ultimele partide nu au trecut neobservate de către fanii cormoranilor, mulţumiţi fiind de modul în care tânărul fundaş englez a evoluat în ultimele sezoane. Acesta este implicat într-o competiţie aprigă alături de Glen Johnson, pentru obţinerea postului de titular la Liverpool pe partea dreaptă a apărării.

   Kenny Dalglish îl susţine foarte mult pe Martin, iar acesta este foarte mulţumit de atitudinea antrenorului scoţian. Vorbele bune ale acestuia i-au adus mult curaj lui Kelly, care a jucat excelent în ultimele partide pe care Liverpool le-a susţinut atât în campionat, cât şi în cupă.

     " Întotdeauna este bine să ştii că antrenorul are încredere în tine. Cred că el are încredere în toţi jucătorii de la echipă, bazându-se pe ceea ce vede la antrenamente. "

     " Mă bucur de aceasta încredere pe care mi-o acordă antrenorul. Ca şi jucător, joci pentru el şi pentru fani, dorindu-mi ca prin munca mea să-l fac să-mi acorde încredere în continuare. "

     " Ştiind ce jucător a fost Kenny, idol pentru foarte multă lume, îţi acordă extra-încredere. Este fantastic pentru noi să avem un asemenea antrenor, iar în viitor nu văd decât lucruri bune pe Anfield. " a declarat Kelly.

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.