miercuri, 14 martie 2012

Gerrard: 'Luis mi le-a pus pe tavă'


     După meciul de aseară în care a strălucit, marcând toate cele trei goluri în victoria categorică din faţa lui Everton scor 3-0, Steven Gerrard nu a uitat să îi mulţumească lui Luis Suarez pentru pasele pe care i le-a dat la cel de-al doilea, respectiv la cel de-al treilea gol.

   "Să baţi Everton e întotdeauna ceva special, iar să marchez şi trei goluri e un bonus.

   Trebuie să le mulţumesc colegilor de echipă, în special lui Luis, care mi-a pus două goluri pe tavă.

   Echipa a reuşit un meci bun, nu am încasat gol, am obţinut tot ce ne-am dorit de la acestă partidă" a declarat Steven Gerrard după meci.

   Gerrard s-a declarat încântat şi de faptul că este al doilea jucător legendar al lui Liverpool care a reuşit să marcheze un hattrick în Merseyside Derby, după Ian Rush, dar a adaugăt  "nu mă pot compara cu Rush."

   De asemenea căpitanul se bucură că relaţia de joc cu Suarez şi Carroll dă rezultate şi speră ca echipa să devină din ce în ce mai puternică.

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.