miercuri, 14 martie 2012

Kelly: ' Căpitanul nostru este fantastic ! '



   Martin Kelly a rămas impresionat de evoluţia lui Steven Gerrard, considerând că aceasta împreună cu dorinţa întregii echipe de a câştiga au reprezentat factorii esenţiali care au stat în spatele victoriei clare împotriva rivalei din oraş.

     " La vestiare am fost cu toţii mulţumiţi de această victorie. Am muncit din greu, am început în viteză, am marcat goluri, iar căpitanul nostru a jucat extraordinar. El este tipul de jucător care poate schimba soarta unui meci de unul singur. Am arătat în teren ce echipă puternică avem. " a afirmat Kelly.

   Fundaşul dreapta joacă din ce în ce mai bine sub comanda lui Dalglish, iar Glen Johnson simte ameninţarea acestuia. Din nou s-a demonstrat că Liverpool are o academie care dă jucători foarte buni, cu gândul la viitoarele staruri care vor face pasul la prima echipă în următorii ani (Coady, Sterling, Suso, ...).

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.