sâmbătă, 3 martie 2012

Dalglish: ' Trebuie să fim mult mai cruzi ! '

   Kenny Dalglish a susţinut că Steven Gerrard va reveni cât de curând pe teren, iar odată cu întoarcerea starului englez, echipa de pe Anfield va trebui să câştige urât, după ce Arsenal a triumfat nemeritat pe Anfield.

   Liverpool se află acum la zece puncte în urma poziţiei a 4-a, dar cu un meci mai puţin disputat. Cu toate acestea, nu cred că băieţii lui Kenny vor reuşi să mai ajungă pe acel loc care duce în Champions League.

   Dalglish crede că băieţii săi au practicat un joc foarte bun în partida de astăzi, dar mai multă cruzime trebuie folosită în viitor.

     " Dacă ar fi să apreciem în puncte, va fi multă dezamăgire, dar dacă va fi să apreciem jocul, cred că am fost fantastici. Am jucat minunat, dar suntem dezamăgiţi pentru că nu am obţinut cele trei puncte. "

     " Van Persie a marcat două goluri. Dacă ne fructificam oportunităţile, puteam să-i mai acordăm două şi tot noi am fi câştigat. Aceasta ar putea fi o lecţie pentru noi - să jucăm practicăm un joc urât şi să câştigăm. "

     " Suntem competitivi, atacăm cu cap, înaintăm, ne creem şanse şi obţinem penalty-uri, dar trebuie să găsim golul câştigător. " a afirmat Kenny.

   Vorbind despre distanţa dintre Liverpool şi poziţia a 4-a, managerul scoţian al cormoranilor a declarat: " Cum am mai spus-o şi altădată, noi vrem victoria în fiecare meci, iar dacă o obţinem, vom adăuga puncte în dreptul nostru şi la finalul sezonului vom vedea unde ne vom situa. Suntem dezamăgiţi de acest rezultat pentru că am jucat bine. "

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.