luni, 5 martie 2012

Kuyt acceptă greu înfrângerea de sâmbătă !



   Dirk Kuyt a declarat că Liverpool a acceptat foarte greu înfrângerea cu Arsenal, după dubla colegului său de la naţională, Robin Van Persie.

     " Sunt foarte dezamăgit! Am jucat bine şi trebuia să marcăm cel puţin trei goluri. Mi-a plăcut să joc alături de Suarez în atac, am realizat o mulţime de oportunităţi, dar trebuie să omorâm aceste şanse de a marca (să finalizăm). "

     " Faptul că am pierdut ... a fost de necrezut. Arsenal fără Van Persie este o echipă total diferită. "

     " Am avut o presimţire că nu voi marca din penalty, dar ăsta e fotbalul. Câteodată marchezi din penalty, câteodată mai şi ratezi, dar am avut destule oportunităţi pentru a tranşa meciul. " a declarat Kuyt.

   Acest rezultat a închis seria de 16 meciuri fără înfrângere pe teren propriu pentru Liverpool, iar în următoarea etapă, elevii lui Dalglish se vor deplasa pe Stadium of Light, acolo unde vor întâlni puternica echipă a lui Martin O'Neill.

     " Cum nu avem niciun meci în acest mijloc de săptămână, putem să recuperăm ceea ce am pierdut săptămânile trecute. Vom fi apţi pentru partida cu Sunderland! " a afirmat olandezul din atacul cormoranilor.

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.