joi, 22 martie 2012

ANALIZA PARTIDEI: QPR 3-2 Liverpool


   Am aşteptat cu nerăbdare partida de pe Loftus Road, acolo unde speram în primul rând că vom oferi un joc combinativ, care să ne aducă victoria. Poate că pe întreaga durată a meciului, jocul cormoranilor mi-a plăcut într-un oarecare fel, dar atitudinea băieţilor din ultimele 20 de minute a fost dezgustătoare.

   Kenny a început cu o aşezare surprinzătoare pentru mine. Drept să vă spun, nici nu ştiu exact ce era (4-3-3 sau 4-1-4-1 sau 4-2-3-1) ... oricum, o aşezare care nu mi-a plăcut niciodată şi care nu se potriveşte cu jocul implantat de managerul scoţian. Se pare că în prima repriză nu am fost destul de concentraţi pe faza ofensivă şi aşteptam pauza ca să revenim la acel 4-4-2 cu care jucăm foarte bine. Acest lucru s-a întâmplat, iar golul lui Coates a fost senzaţional. M-am bucurat foarte mult pentru el, acesta reuşind să le închidă gura multor fani care îl contestau. Nu cred că Agger, Skrtel sau Carragher vor marca un asemenea gol vreodată. Încetul cu încetul, fundaşul uruguayan va fi o opţiune serioasă pentru managerul scoţian, care va fi nevoit să-l introducă în primul 11. După golul lui Kuyt m-am liniştit şi nu mi-a trecut nici prin cel mai ascuns gând că vom pierde. Toate golurile primite au fost consecinţele unor greşeli mari. La primul gol al lui Derry a greşit Henderson, la golul lui Cisse a greşit Skrtel, iar la ultimul gol am făcut o greşeală de echipa de League One ... parcă s-au dat cap în cap fundaşii noştri. Abia după ce am fost conduşi pe tabela de marcaj, elevii lui Dalglish au conştientizat ceea ce s-a întâmplat, dar era prea târziu.

   Aşteptam după meci declaraţia lui Dalglish, care a şi venit. Eram curios ce o să spună ... ba că echipa a fost lipsită de noroc, ba că jucătorii au fost concentraţi pe toată durata partidei, dar QPR a avut parte de norocul de care au fost privaţi în ultima deplasare de la Bolton ... vorbe goale ...

   E clar că nu vom mai atinge Top4 în acest sezon, iar locul cinci este de asemenea cam departe. Consider că trebuie să ne concentrăm pe câştigarea FA Cup, acolo unde aş putea spune că avem o mare şansă de a triumfa. În campionat trebuie doar să nu ne mai facem de ruşine cu asemenea rezultate şi să dăm dovadă că suntem o echipă mare. Nu trebuie luată nici o măsură de schimbare a antrenorului sau a staff-ului până la finalul acestui sezon, dar trebuie să terminăm acest campionat cu fruntea sus. Sincer să vă spun, aş continua cu Dalglish ca antrenor şi în sezonul viitor pentru că echipa nu joacă rău, cu toate că mai gafează şi la acest capitol uneori, dar trebuie aduşi jucători de valoare la vară, trebuie tratate mult mai serios unele momente ale jocului la care nu suntem concentraţi. Până la o următoare analiză a partidei viitoare ... You'll never walk alone! Nu mai staţi supăraţi şi nu mai cereţi demisia antrenorului ... Susţineţi echipa!

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.