luni, 26 martie 2012

Coates: 'Trebuie să mai am răbdare'


     Pentru viitor, cu dezinvoltura pe care a artătat-o, Coates se autopropulsează printre candidaţii la un post de titular în echipa cormoranilor.

   Uruguayanul este conştient de potenţialul său dar e de părere că trebuie să mai aştepte pentru a se afirma în campionatul englez.

   "Mă simt mult la stabil acum. Pe măsură ce timpul trece mă simt mai bine aici.

   Mă bucur de fotbal şi sunt conştient de faptul că trebuie să mai aştept să mă afirm pentru simplul lucru că ceilalţi fundaşi şi-au făcut un renume aici.

   Asta e natura apărării. Nu o schimbi atât timp cât funcţionează"  a declarat tânărul star al Uruguayului.

   Coates şi-a declarat subiectiv admiraţia pentru experimentaţii fundaşi cormorani şi a adăugat că încearcă să înveţe câte ceva de la toţi colegii din lot, indiferent de postul pe care joacă.

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.